wies-ingrid-ingrid-leo.reismee.nl

Vrijdag rustdag geweest met wat winkelen en zaterdag 28maart boottocht op zoek naar dolfijnen

hallo allemaal,

vrijdag 27maart heb ik geen verhaal geschreven omdat wij gewoon een lekkere rustdag hadden genomen met smidsen wat winkelen, lekker eten en verder helemaal niets.

ingrid en Leo waren prima geslaagd met jeans en sneakers en ook wij hadden een paar sneakers en een shirt gekocht daarna lekker gaan eten bij TGIF en toen lekker naar ons huisje.

vandaag zaterdag. 28maart zijn we gereden naar marina harbor in Melbourne Florida. Daar hadden wij een bootreisje van ongeveer 2uur naar het spotten van dolfijnen. Op de boot zaten we met ongeveer 20 personen en de kapitein heette Bob .

het bleek dat vandaag een koudere dag was van ongeveer 20 a 21 graden wat voor de begrippen hier in Florida koud was. Wij hadden onze vest meegenomen endeze hadden wij toch nodig op de boot. Toen we vertrokken vertelde Bob van de verschillende vogels en van de mensen die langs de kanten van de rivier woonde. Het waren kasten van huizen met voor iedereen wel een boot ervoor. Daarna ging hij de hoek om en zagen wij de vinnen van twee volwassen dolfijnen en een baby dolfijn. Was werkelijk prachtig. Daarna zagen wij hoe een pelikaan het water indook en net voor de dolfijn het visje pakte hij zat zowat op de kop van de dolfijn. Was heel mooi om te zien.

er kwamen steeds meer dolfijnen om de boot en je zag steeds meer vinnen. Was echt heel mooi om dat te zien,ze kwamen van alle kanten.

toen we terug kwamen na twee uur zijn we gereden naar de Florida mall en hebben wat geshopt en natuurlijk weer wat shirts gescoord en een huispakbroek voor thuis.

we hebben toen besloten om heerlijk te gaan eten bij ichiban sushi.

morgen staat er een airboatrit op het programma en dan maandag onze laatste dag te besteden.

dinsdag weer de vlucht naar huis wat ook weer fijn is om iedereen te zien.foto s zet ik op Facebook.

groetjes wies-Ingrid-ingrid-leo