wies-ingrid-ingrid-leo.reismee.nl

Woensdag tweede dag universal Hollywood studios

hallo allemaal,

vandaag werd ik wakker rond 8uur en ik dacht dat ik in Nederland was zo mistig was het hier. We hebben eerst wat rondgehangen in onze villa en besloten toen de mist optrok om naar universal te gaan voor het tweede park. Omstreeks 12 uur waren wij in het park en inmiddels stond de zo'n weer hoog aan de hemel.

als eerste hebben wij de Starbucks bezocht voor een koffie en zijn toen naar de voorstelling geweest van Shrek wat erg leuk was. Daarna zijn we naar ET gegaan en hebben daar op fietsen door de voorstelling gereden. Het was erg mooi weer en bloedheet wel 30 graden. We hebben rondgelopen in het park en zagen het nieuwe gedeelte van Harry Potter wat werkelijk geweldig nagemaakt Is. Eerst kwamen we de dubbeldekker tegen met de chauffeur uit het verhaal en daarna gingen we door een wand het stadje in wat helemaal nagebouwd was. Ik bleef even wachten en na 75 minuten kwamen ze terug zo n wachtrij stond er. Ik had me niet verveeld en naar vele mensen kunnen kijken van allerlei pluimages zoals ze dat zeggen. Was ook heel leuk. Daarna zijn we door new york gelopen en over de werft van san Francisco. We hebben ook men in black bezocht en mochten vanuit de karretjes schieten op allerlei figuren die overal opdoken. Daar kreeg je en punten voor.

ikzelf ben favoriet van de simsonride en dar in we ook in geweest wat erg hylarisch was. We hebben erg gelachen.

We in doorgelopen naar de revenge of THE mummie en dar ben ik niet ingeweest dat is een soort achtbaan.mdaarna nog een koele milkshake op en zijn toen tegen 7 uur naar de uitgang gelopen.

hebben bij angus steak heerlijk gegeten en daarna nog boodschappen in de walmart gedaan. Moesten nl de nieuwste cruncy M&M s halen voor helen en toen we in de villa waren nog kopje koffie wat kletsen en naar bed. Morgen staat Bush garden op de planning ook weer een lange dag.

foto s kun je weer op Facebook vinden. Tot. Morgen

groetjes wies-Ingrid-ingrid-leo

Reacties

Reacties

helen

YES!!!! IK WORDT HIER BLIJ VAN!!! heerlijk dat weer weer....onvoorstelbaar he hoe druk t daar steeds maar is maar ja, t is ook uniek. Nu dus Busch...ook al zo n mooi park, benieuwd naar t vervolg hugs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!