wies-ingrid-ingrid-leo.reismee.nl

Donderdag 26maart naar Bush garden geweest.

hallo allemaal,

vandaag zijn we vroeg opgestaan om 7uur en hebben we lekker ontbeten.het weer zag er heel goed uit. Ze hadden gezegd dat er 65% kans was op regen nou die hebben wij echt niet gezien. We hadden eerder een parasol nodig tegen de zo'n zo warm was het wel 30 graden.

na een ritje van een uurtje kwamen wij aan bij het park en hebben weer de auto dicht bij de ingang geparkeerd. Kost iets duurder maar en heb je wat.

zijn het park ingegaan en het was heel druk met gezinnen en scholen. Maar ja het park is groot genoeg. We zijn begonnen met een kopje koffie en dachten even te kunnen kletsen met het thuisfront via internet maar dat ging niet op. Geen internet te vangen daar in het park wel jammer hoor. Ze hebben daar verschillende werelddelen verdeeld over het terrein en dat is dan weer verdeeld over achtbanen atracties en dieren.

we hebben diverse shows bezocht waaronder een van de motown muziek van vroeger en dat was heel gezellig en heel goed gezongen door de mensen.

ook dierenshows gezien en toen moesten we nog een laatste show zien bleek een poppenstoel voor kinderen, die hadden we verkeerd ingeschat maar ja toch maar even afgekeken. Daarna zijn we om ongeveer 17uur vertrokken. We hadden het helemaal gehad en dit was het laatste park op onze vakantie.

daarna richting villa gereden en hebben vlakbij het huis heerlijk gegeten bij de huricAne grill.

Morgen gaan we wat lamballen en winkelen. Blijkt dat het morgen gaat regenen moet ik eerst nog zien hoor, maar goed dt hoor je wel weer.

groetjes en de foto s weer op Facebook.

wies-Ingrid-ingrid-leo

Ans Strackx

Leuk om te lezen en zien wat jullie zoal doen.
Jullie hebben al veel leuke dingen gedaan.
Geniet nog van de dagen die nog gaan komen.
Groetjes.