wies-ingrid-ingrid-leo.reismee.nl

Dinsdag 24 maart Seaworld

hallo allemaal,

vandaag weer een heerlijke dag gehad in seaworld Orlando . Vanmorgen eerst Ontbijt gedaan met zijn vieren en daarna om half 10 weggereden richting seaworld.

Daar aangekomen stonden de parkeerplaatsen weer vol gepropt met allerlei merken auto s. We hebben preferd parking gedaan dus we stonden lekker vooraan. Daarna onze kaarten laten checken en naar binnen.

als eerste zijn we naar een geweldige show geweest van de dolfijnen gecombineerd met acrobaten en papegaaien die daar ook rondvlogen tijdens de show, dit was keigaaf. We hebben echt onze ogen uitgekeken. Daarna zijn we een koffie gaan drinken bij de Starbucks die ook een plaatsje hadden in dit park. En toen zijn we naar een dierenshow geweest met honden, katten, varkens, ratje en ganzen, duiven noem het maar op. Deze dieren hebben ze uit hondenopvang gehaald en hiermee doen hun deze show. Was ook weer heel erg leuk.

we hebben het park doorgelopen en kwamen bij de roggen uit waar je deze kon voeren en aaien. Het zijn echt tamme beesten. Daarna liepen wij naar de dolfijnen encounter. En dt is het leukste wat ik ooit heb gezien. Daar zwommen wel 10 a 15 dolfijnen die steeds langs de kant kwamen en daar kon je zo bij dat je ze kon aaien. Ingrid h en Ingrid s hebben dit dan ook uitgebreid kunnen doen. Het was zelfs zo dat er een dolfijn bij Ingrid s naar boven kwam met zijn kop steeds tegen haar hand stootte en kopjes gaf. Was echt geweldig . Ook ingrid h had een dolfijn die steeds met zijn bek tegen haar hand ging zodat zij hem aaide. Hij reageerde echt op haar stem. Was zo mooi.

we hebben daarna wat gedronken en zijn richting shuma gegaan de grote show van de orka,s . Hier zaten zoveel mensen in het stadion en vooral vooraan waar je zeiknat werd. Voordat de show begon werden de mensen bedankt die gevochten hebben voor Amerika, maar ook uit Europa en landen die samen gaan met Amerika. Deze veteranen kregen een staande ovatie van iedereen. Was indrukwekkend.

daarna begon de show en we hebben weer met open monden zitten kijken naar de capriolen van de orka,s . Vooral het zwaaien naar de mensen was hilarisch omdat iedereen op de eerste 3 a 4 rijen kliedernat werden.

als laatste wilden we graag naar Antarctica een nieuwe atractie met pinguïns nou we hebben een uur in de rij gestaan en daarna naar binnen. We hebben even moeten wachten en mochten in een karretje die ronddraaide voorruit en achteruit ging en daarna stopte het bij de pinguïns die dat liepen en zwommen. Het was er ijskoud en daar even rondgekeken. Het viel erg tegen ondanks het uur wachten. Maar goed we hebben het wel gezien. Daarna zijn we nog even bij de zeeleeuwen gaan kijken en teruggelopen naar de uitgang. Het dagje zat er weer op en was erg leuk geweest.

heben onderweg lekker sushi gaan eten en nu gezellig koffie aan het zwembad met een koekje en wat M&M s

morgen gaan we wat relaxen maar dat hoor je dan wel weeer

groetjes van ons

wies-Ingrid-ingrid-leo