wies-ingrid-ingrid-leo.reismee.nl

Zondag 29 maart laatste atractie bezocht airboatrit bogey creek

hallo allemaal,

vandaag zondag 29 maart wordt de op een na laatste dag in onze villa en vakantie Amerika. Wij zijn na wat uitgeslapen te hebben opgestaan en hebben heerlijk ontbeten op ons terras. Na alle familieleden te hebben gesproken hebben wij onze twee ontplofte mussen eten gegeven en zijn lekker bij het zwembad gaan liggen. Smidsags zijn wij weggereden naar bogey creek voor de airboatrit.

Toen wij daar aankwamen is er eerst een foto gemaakt van ons met een zogenaamd aanvallende krokodil. Was wel lachen . Wij hadden onze rit om kwart over drie en hebben ons goed ingesmeerd met deet tegen de muggen. Ook hebben wij onze vesten aangedaan voor de harde wind. We kregen allemaal een soort koptelefoon op tegen het geweld van de wind motor. De bestuurder vertelde vanillestokje over de natuur, vogels en wat er in het water bevond. Toen gingen we volle kracht voorruit wat helemaal te gek was. Het ging keihard en het water spatte op. Toen ineens weer helemaal stil in het water en zagen wij een joekel an een krokodil liggen. Best spannend zo zonder hek eromheen. Ook allerlei watervogels gezien en water schildpadden. De waterlelies groeiden als paddestoelen uit het water het was echt een plaatje. Daarna zijn we na rondgevaren te hebben met een bloedgang over het water teruggekomen naar de aanlegsteiger. Daar hebben we weer uitleg gehad over krokodillen en mochten we een kleintje vasthouden en voelen aan de huis dineert hard was.

Daarna lekker koffie gaan drinken bij je raad het al Starbucks en nog even een mall bezocht.daarna hadden we besloten om bij outback te gaan eten. Dit was echt heerlijk.

morgen nog een laatste dag met wassen opruimen, koffers pakken nog wat winkelen.

kijk nog even naar de foto s op Facebook

groetjes van ons.

wies-Ingrid-ingrid-leo

Tonneke

Mhmm...dat vanillestokje baart me zorgen.... ????????????

Angelique

ja wat bedoelen jullie met vanillestokje??? ????????????

Angelique

Die laatste vraagtekens waren lachende smiley's

Wilma de Groot

Ja Wies ziet overal lekker eten in, dus ook een vanille stokje

Wilma de Groot

Geniet nog van jullie laatste dagen